If you want to impress someone – zaproś ich do nas
Chcesz dobrze wypocząć, zrelaksować się i odprężyć, zapraszamy do Tylicza do całorocznego, 6-osobowego Domku Przy Cegielni.
Zimowy, aktywny wypoczynek dla Ciebie i Twojej Rodziny
„Domek przy Cegielni”
Często Zadawane Pytania
Proces rezerwacji?
- Zadzwoń lub wyślij SMS tel: +48 608 518 946 zapytaj o wolny termin. Oddzwonię lub odpiszę 🙂 To najszybszy sposób
- Wyślij zapytanie przez formularz kontaktowy KONTAKT ON-LINE
- Potwierdzenie dostępności terminu.
- Zapłata Przedpłaty i Opłaty Rezerwacyjnej (termin 3 dni robocze)
- Przekazanie do Państwa pełnej informacji odnoście wynajmu ( jak dojechać, kontakt do właściciela)
- Przyjazd do domku i zapłata pozostałej kwoty.
- Jesteśmy również na Booking

Realizujemy BONY 500+
Jakie formy płatności są akceptowane?
- Po rejestracji i akceptacji terminu, zaliczka na konto w kwocie 30% kwoty rezerwacji z podaniem danych. Terminie max 3 dni. Dane przelewu zostaną do Państwa przesłane e-mail.
- Po przyjeździe na miejsce i zakwaterowaniu reszta gotówki do ręki 🙂
Terminali jeszcze nie mamy, ale do Banku i Bankomatu jest 1 km
UWAGA !!! Na booking mamy wyłączoną płatność ! po zarejestrowaniu terminu i obowiązkowym podaniu danych karty (tak wymaga booking) opłata za rezerwację nie zostanie pobrana. Proszę o tym pamiętać.
Wystawiamy rachunki
Pytania dotyczące rezerwacji
Jak mogę anulować rezerwację?
Prosimy dokładnie przemyśleć datę przyjazdu i wyjazdu. Rezerwację można odwołać do 14 dni przed przyjazdem. Przesłany na konto zadatek zostaje w całości zwrócony.
W przypadku rezygnacji z przyjazdu w zarezerwowanym przez Państwa terminie zadatek nie podlega zwrotowi.
Jeżeli natomiast wyjazd nastąpi wcześniej z przyczyn od nas niezależnych, należność za całość pobytu ustalona wcześniej i wpłacona w dniu przyjazdu nie zostanie zwrócona.
Jak mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
Rejestrując pobyt w naszym domku przez stronę www.przycegielni.pl albo przez Booking wszystkie informację dostaniesz na e-mail.
Jaki jest koszt opłaty klimatycznej?
Koszt opłaty klimatycznej jest 2,30 od osoby /doba
Kaucja?
Najemca zobowiązuje się do złożenia kaucji zabezpieczającej w wysokości 1 000 zł za cały pobyt. Kaucja płatna jest w gotówce w dniu przyjazdu i zwracana w gotówce w dniu wyjazdu.
Kwota kaucji przepada w całości w następujących przypadkach:
- stwierdzenia, że w pomieszczeniach domu złamano zakaz palenia;
- w przypadku uruchomienia czujki dymowej;
- w przypadku stwierdzenia, że ilość osób korzystających z domku jest większa niż liczba zadeklarowana i opłacona;
- w przypadku zakłócenia porządku publicznego – ciszy nocnej, w szczególności jeśli wywoła to interwencję Policji lub Straży Miejskiej.
Dodatkowe pytania
Realizacja bonów 500+ ?
Tak realizujemy bony 500+
Polski Bon Turystyczny
Bon musi być aktywowany. Jak aktywować BON +500 na wakacje?
Należy zarejestrować się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS), podobnie jak w przypadku programu 500+. Następnie należy potwierdzić w systemie poprawność danych lub je zaktualizować, by aktywować BON. BON +500 zł ma formę elektroniczną i posiada 16-cyfrowy numer, dostępny w systemie PUE ZUS. Ponadto w momencie aktywacji generowany jest osobny kod obsługi płatności,niezbędny do zrealizowania płatności za pomocą bonu.
Następnie przygotuj 16 cyfrowy kod obsługi płatności.
BONEM można opłacić m.in. rodzinny pobyt Przy Cegielni zrobisz to szybko, łatwo i bezpiecznie. A dodatkowo poprzez swoją rezerwację przyczynisz się do wsparcia polskiej turystyki, szczególnie osłabionej przez ograniczenia związane z pandemią Covid 19
Co powinienem zrobić, jeśli zostawiłem moją rzecz w domku?
Proszę o telefon. Domek przed przyjazdem kolejnych gości jest kompleksowo sprzątany i dezynfekowany. Wszystkie fanty trafiają do depozytu i zostaną Państwu zwrócone.
Gospodarz nie odbiera telefonu 🙂
Proszę dzwonić do żony 🙂 +48 662 185 738 żartuje oddzwonię z pewnością – poz Jurek 😉